Boek: waarom McDonald’s slaagt waar anderen falen

Recessie of niet, McDonald’s groeit, op een kleine hapering na, al meer dan zestig jaar. Waarom McDonald’s slaagt waar anderen falen wordt door journalist Ubel Zuiderveld beantwoord in het boek McSucces.

001_food-image-1036792.jpeg

McDonald’s behoort tot de meest succesvolle concerns van onze tijd. Op een kleine hapering na, groeit McDonald’s al meer dan zestig jaar onophoudelijk. Zelfs in tijden van economische recessie bleef, én blijft, het concern overeind. De omzet en de winst stijgen ook nu nog maand op maand.
In het boek McSucces beantwoord Ubel Zuiderveld de vraag waarom de Mc wel slaagt waar anderen falen. De oud-hoofdredacteur van Snackkoerier, onthult in het boek de McMethode in al zijn facetten. McMarketing, McManagement, het complete McSysteem. McSucces citeert de lessen van de marktleider in fast food.
Het boek bevat daarnaast, zo meldt het persbericht,  tientallen hapklare en inspirerende soundbites. Achterin het boek is als extraatje de McSucces Navigator opgenomen, een checklist waarmee elke ondernemer en manager kan bekijken hoe mcsuccesvol hij zelf is.