Pr-campagne winnen met verantwoord frituren

Bedrijven die voor 31 december verantwoord gaan frituren maken kans op een pr-campagne ter waarde van 2000 euro. Ook bedrijven die al deelnemen aan Verantwoord Frituren maken kans op zon lokale pr-campagne.

001_food-image-1066891.jpeg

De campagne Verantwoord Frituren liep ongeveer anderhalf jaar geleden ten einde. Inmiddels is 83 procent van het vet dat de horeca gebruikt een vloeibaar verantwoord vet of een olie. Om toch nog meer ondernemers over de streep te trekken komt er een kort vervolg op de campagne. Ondernemers die naar aanleiding van deze najaarscampagne overstappen en zich voor 31 december aanmelden bij friturenindehoreca.nl maken kans op een pr-campagne van 2000 euro.

Ook bedrijven die nu al verantwoord frituren kunnen zon campagne winnen, blijkt uit een brief die naar alle op de website friturenindehoreca.nl vermelde bedrijven is gestuurd. Om voor de prijs in aanmerking te komen moeten ze in honderd woorden vertellen waarom ze verantwoord frituren, wat de voordelen zijn of waarom andere ondernemers zouden moeten overstappen. Inzendingen moeten voor 21 september binnen zijn bij MVO. Onder deze inzenders wordt ook een lokale pr-campagne verloot ter waarde van 2000. Het reclamebureau van MVO biedt daarbij ondersteuning als de ondernemer dat wenst, zegt Jolanda van Roon namens MVO. Bovendien worden er vier gekozen die met hun verhaal in een advertentie in Snackkoerier komen te staan om zo andere ondernemers over de streep te trekken.

Meer info, de voorwaarden en het emailadres waar de inzending naar toe moet is te vinden op friturenindehoreca.nl